Krajčovič, Peter2022-07-082022-07-0820211339-­777Xhttp://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/726Príspevok sa venuje analýze mediálnych výstupov lídrov vybraných politických strán v slovenských médiách v období pred parlamentnými voľbami v SR a analýze výdavkov na reklamu predstaviteľov týchto politických strán na sociálnej sieti Facebook. Autor porovnáva počet mediálnych výstupov podľa jednotlivých typov médií a pomocou komparatívnej analýzy porovnáva objem výdavkov na reklamu a mediálnych výstupov s počtom získaných prednostných hlasov vo voľbách.skhttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Facebookmediálne výstupyparlamentné voľbyreklamaMediálna analýza a analýza reklamných výdavkov lídrov vybraných politických strán na sociálnej sieti FacebookArticlehttps://doi.org/10.26552/MKD.C.2021.1.2