Orlová, DominikaSomr, Matej2022-07-082022-07-0820211339-­777Xhttp://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/722Článok rozoberá prístup tvorcov mediálneho obsahu a spôsob prijímania informácií recipientami počas dlhotrvajúcej pandémie spôsobenej vírusom SARS-CoV2-2. Identifikuje faktory ovplyvňujúce vzťah komunikátora a prijímateľa mediálneho obsahu počas krízy a snaží sa poukázať na deficity v publikovaných výstupoch. Na základe teoretických poznatkov a osobných i profesionálnych skúseností autorov s presahom na výskum „Emocionálne prežívanie mediálnych správ o pandémii Covid-19“ realizovaný Výskumným ústavom detskej psychológie a patopsychológie v Bratislave, článok v závere navrhuje odporúčania pre zefektívnenie komunikácie v mediálnom priestore.skhttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/MédiáPandémiaKoronakrízaMediálny obsahTvorcovia mediálneho obsahuPandémia a úloha médií: Neadekvátny prístup tvorcov mediálneho obsahu v čase krízyArticlehttp://doi.org/10.26552/MKD.C.2021.1.6