Show simple item record

dc.contributor.authorOrlová, Dominika
dc.contributor.authorSomr, Matej
dc.date.accessioned2022-07-08T08:32:52Z
dc.date.available2022-07-08T08:32:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1339-­777X
dc.identifier.urihttp://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/722
dc.description.abstractČlánok rozoberá prístup tvorcov mediálneho obsahu a spôsob prijímania informácií recipientami počas dlhotrvajúcej pandémie spôsobenej vírusom SARS-CoV2-2. Identifikuje faktory ovplyvňujúce vzťah komunikátora a prijímateľa mediálneho obsahu počas krízy a snaží sa poukázať na deficity v publikovaných výstupoch. Na základe teoretických poznatkov a osobných i profesionálnych skúseností autorov s presahom na výskum „Emocionálne prežívanie mediálnych správ o pandémii Covid-19“ realizovaný Výskumným ústavom detskej psychológie a patopsychológie v Bratislave, článok v závere navrhuje odporúčania pre zefektívnenie komunikácie v mediálnom priestore.en_US
dc.language.isosken_US
dc.publisherŽilinská univerzita v Žilineen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectMédiáen_US
dc.subjectPandémiaen_US
dc.subjectKoronakrízaen_US
dc.subjectMediálny obsahen_US
dc.subjectTvorcovia mediálneho obsahuen_US
dc.titlePandémia a úloha médií: Neadekvátny prístup tvorcov mediálneho obsahu v čase krízyen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.26552/MKD.C.2021.1.6


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/