Zobraziť minimálny záznam

dc.contributor.authorKrajčovič, Peter
dc.date.accessioned2022-07-08T10:19:37Z
dc.date.available2022-07-08T10:19:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1339-­777X
dc.identifier.urihttp://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/726
dc.description.abstractPríspevok sa venuje analýze mediálnych výstupov lídrov vybraných politických strán v slovenských médiách v období pred parlamentnými voľbami v SR a analýze výdavkov na reklamu predstaviteľov týchto politických strán na sociálnej sieti Facebook. Autor porovnáva počet mediálnych výstupov podľa jednotlivých typov médií a pomocou komparatívnej analýzy porovnáva objem výdavkov na reklamu a mediálnych výstupov s počtom získaných prednostných hlasov vo voľbách.en_US
dc.language.isosken_US
dc.publisherŽilinská univerzita v Žilineen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectmediálne výstupyen_US
dc.subjectparlamentné voľbyen_US
dc.subjectreklamaen_US
dc.titleMediálna analýza a analýza reklamných výdavkov lídrov vybraných politických strán na sociálnej sieti Facebooken_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.26552/MKD.C.2021.1.2


Súbory tohto záznamu

Thumbnail

Tento záznam sa vyskytuje v nasledujúcich kolekciách

Zobraziť minimálny záznam

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Okrem prípadov, kde je uvedené inak, licencia tohto záznamu je http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/