Browsing Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod by Title
Now showing items 59-78 of 98
-
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 1/2017
(Žilinská univerzita v Žiline, 2017) -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 1/2018
(Žilinská univerzita v Žiline, 2018)Celé číslo 1/2018 časopisu Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 1/2019
(Žilinská univerzita v Žiline, 2019)Celé číslo 1/2019, časopisu Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod. -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 1/2020
(Žilinská univerzita v Žiline, 2020)Celé číslo 1/2020 časopisu Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 1/2021
(University of Zilina, 2021) -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 2/2015
(Žilinská univerzita v Žiline, 2015) -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 2/2016
(Žilinská univerzita v Žiline, 2016) -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 2/2018
(Žilinská univerzita v Žiline, 2018)Celé číslo 2/2018 časopisu Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 2/2019
(Žilinská univerzita v Žiline, 2019)Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 2/2019 -
Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - celé číslo 2/2020
(University of Zilina, 2020) -
POŠTY PARTNER A ICH FUNGOVANIE NA POŠTOVOM TRHU V ČESKEJ REPUBLIKE
(Žilinská univerzita v Žiline, 2019)Franchising is a proven method of earning money, which is now successfully used entrepreneurs in various industries around the world. This also applies for the postal sector. The paper deals with the issue of franchising ... -
POZITÍVNA FLEXIBILIZÁCIA PRÁCE V PROSTREDÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU
(Žilinská univerzita v Žiline, 2015)Flexible work arrangements reduce stress because employees working flexibly are more satisfied with their jobs and experience better work-family balance. An e-commerce is a perfect sector for implementation of flexible ... -
POŽIARNA BEZPEČNOSŤ POŠTOVÝCH ZÁSIELOK V MOTOROVOM VOZIDLE
(Žilinská univerzita v Žiline, 2015)The paper deals with the development of a fire in a passenger car. Initiation a fire was in the engine compartment. Such a fire is threatening the crew and material transported in the vehicle. Article points out safety ... -
PRINCÍP FUNGOVANIA FOTOBÁNK
(Žilinská univerzita v Žiline, 2020)The aim of this article is describe the principles of functioning of photobanks (stock) and to provide an overview of the basic differences of the five selected photobanks regarding the registration process, technical ... -
PRÍSTUP K MERANIU VÝKONNOSTI PROCESOV
(Žilinská univerzita v Žiline, 2017)The article highlights the potential of process improvement in process management, it is specifically focused on analysis of the possibility of evaluating and measuring process performance in an enterprise. In the second ... -
Produkčná funkcia z hľadiska vybraného sieťového odvetvia
(University of Zilina, 2021)Network industries are strategically important areas of the economy. The commodities supplied in this market are related to the basic living needs of the population. The aim of the paper is to identify the framework of ... -
RIEŠENIE PROBLÉMU VIACERÝCH OBCHODNÝCH CESTUJÚCICH POMOCOU GENETICKÉHO ALGORITMU
(Žilinská univerzita v Žiline, 2015)Article deals with application of the multiple traveling salesman problem (MTSP) into environment of postal operator. MTSP involves scheduling m > 1 salesmen to visit a set of n > m nodes so that each node is visited ... -
ROZDIELY V MOTIVÁCII ZAMESTNANCOV Z HĽADISKA POHLAVIA
(Žilinská univerzita v Žiline, 2020)The paper deals with the identification of differences in motivation in terms of their gender in a selected group of employees of self-government in Slovakia, among whom the primary research was conducted by electronic ... -
SKÚMANIE PERCEPCIE ZÁKAZNÍCKYCH KARIET
(Žilinská univerzita v Žiline, 2018)The article deals with problems connected with the impact of customer´s card on customer´s behaviour during shopping. Loyalty programs provide scope for a competitive advantage for the business. Global surveys show that ...