• English
    • Slovenčina
  • Slovenčina 
    • English
    • Slovenčina
  • Prihlásiť sa
Hľadať 
  •   Domovská stránka DSpace
  • Žilinská univerzita v Žiline
  • Univerzitná knižnica - Vedecké odborné časopisy
  • Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod
  • Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - ročník 15.; číslo 1/2020
  • Hľadať
  •   Domovská stránka DSpace
  • Žilinská univerzita v Žiline
  • Univerzitná knižnica - Vedecké odborné časopisy
  • Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod
  • Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - ročník 15.; číslo 1/2020
  • Hľadať
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hľadať

Zobraziť pokročilé filtreSkryť pokročilé filtre

Filtre

Filtre použite na upresnenie výsledkov vyhľadávania.

Zobrazujú sa záznamy 1-10 z 15

  • Možnosti radenia:
  • Relevancia
  • Názov vzostupne
  • Názov zostupne
  • Dátum publikovania vzostupne
  • Dátum publikovania zostupne
  • Výsledkov na stránku:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Náhľad

SUSTAINABLE HUMAN RESOURCES MANAGEMENT IN THE POSTAL SECTOR – EMPLOYEE ENGAGEMENT 

Strenitzerová, Mariana; Štalmachová, Katarína (University of Zilina, 2020)
The postal sector has a leading position and many innovations in global corporate sustainability. Thanks to the success of the Environmental Measurement and Monitoring System (EMMS), the sector is considered a pioneer ...
Náhľad

NEW APPROACHES TO THE PROTECTION OF PERSONAL DATA IN TRANSPORT SERVICES 

Majerčáková, Margita; Jucha, Peter (University of Zilina, 2020)
In order to protect the rights and freedoms of individuals in the processing of personal data, each company had to take technical and organizational measures as of 25 May 2018 to meet the legislative requirements on the ...
Náhľad

ANALÝZA IDENTIFIKÁTOROV VYBRANÝCH POŠTOVÝCH ZÁSIELOK A NÁVRH NOVÝCH IDENTIFIKAČNÝCH PRVKOV 

Mojský, Viliam; Achimský, Karol (Žilinská univerzita v Žiline, 2020)
Automatic identification and its elements are still evolving. One of its areas are 2-dimensional barcodes. They have several advantages over 1-dimensional ones, especially in terms of the amount of information to the ...
Náhľad

ROZDIELY V MOTIVÁCII ZAMESTNANCOV Z HĽADISKA POHLAVIA 

Štalmachová, Katarína; Strenitzerová, Mariana (Žilinská univerzita v Žiline, 2020)
The paper deals with the identification of differences in motivation in terms of their gender in a selected group of employees of self-government in Slovakia, among whom the primary research was conducted by electronic ...
Náhľad

STATUS AND OUTLOOK OF ELECTRONIC PROCUREMENT 

Majchráková, Jana; Kremeňová, Iveta (University of Zilina, 2020)
Reliable, powerful and safe IT systems and eSolutions (electronic solutions) ensure transparent and consistent processes along the supply chain in the company. Above all, professional eTools (electronic tools) increase ...
Náhľad

THE IMPLEMENTATION OF AUTOMATIC IDENTIFICATION IN THE DISTRIBUTION PROCESS 

Madleňáková, Lucia; Paďourová, Anna (University of Zilina, 2020)
Information is an important competitive tool, nowadays. Those, who dispose of them on time, gain the advantage of being able to take decisions sooner than competition. The recency and relevance of information is becoming ...
Náhľad

KVALITA ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB POSKYTOVANÝCH NÁRODNÝM POŠTOVÝM OPERÁTOROM V KONTEXTE ROZVOJA DIGITÁLNEJ EKONOMIKY 

Jaculjaková, Simona; Laitkep, Dominik; Štofková, Jana (Žilinská univerzita v Žiline, 2020)
In general, the term quality can be characterized as an overall summary of the characteristics and features of a product or service that satisfies anticipated needs. At present, the emphasis is on analyzing the quality ...
Náhľad

ANALÝZA NÁSTROJOV MANAŽÉRSKEJ KOMUNIKÁCIE VO VYBRANÝCH PODNIKOCH POSKYTUJÚCICH ELEKTRONICKÉ SLUŽBY 

Kremeňová, Iveta; Fabuš, Juraj; Majchráková, Jana (Žilinská univerzita v Žiline, 2020)
The article provides an overview of issues related to managerial communication in selected companies providing electronic services. It analyses elements of the communication process, defines individual barriers in ...
Náhľad

KĽÚČOVÉ FAKTORY OVPLYVŇUJÚCE PROCES NÁKUPU MUŽOV V PROSTREDÍ E-COMMERCE 

Laitkep, Dominik (Žilinská univerzita v Žiline, 2020)
Knowledge of consumer behaviour in the e-commerce market can be considered a competitive advantage. The aim of this study is to present the results of author primary research, processed by reducing the number of variables ...
Náhľad

IMPACT OF EXTERNAL FACTORS ON HEALTH AND WORKING ENVIRONMENT 

Jankalová, Miriam (University of Zilina, 2020)
Employees are affected by various factors of the working environment. Examples are noise, lighting, microclimate (temperature, airflow and humidity, dustiness, radiant heat). However, these are not the only indicators ...
  • 1
  • 2

UNIZA copyright © 2002-2019 
DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjadrite svoj názor
 

 

Prehliadať

Celý repozitár DSpaceKomunity a kolekciePodľa dátumu publikovaniaAutoriNázvyPredmetTáto kolekciaPodľa dátumu publikovaniaAutoriNázvyPredmet

Môj účet

Prihlásiť sa

Prehliadanie

AutorJucha, Peter (2)Kremeňová, Iveta (2)Laitkep, Dominik (2)Majchráková, Jana (2)Strenitzerová, Mariana (2)Čorejová, Tatiana (2)Štalmachová, Katarína (2)Achimský, Karol (1)Chinoracký, Roman (1)Fabuš, Juraj (1)... zobraziť ďalšieKľúčové slovoe-commerce (2)AIDC (1)automatic identification (1)Balassa index (1)commercialization (1)Communication channel (1)Communication tools (1)consumer (1)consumer behavior (1)Coronavirus (1)... zobraziť ďalšieDátum publikovania2020 (15)Has File(s)Yes (15)

UNIZA copyright © 2002-2019 
DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjadrite svoj názor