Show simple item record

dc.contributor.authorŠuteková, Henrieta
dc.date.accessioned2022-12-22T11:33:14Z
dc.date.available2022-12-22T11:33:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-80-89832-29-3
dc.identifier.urihttp://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/795
dc.description.abstractPredložená učebnica je určená najmä študentom študijného programu Mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí sa majú v rámci jednosemestrálneho predmetu Marketing oboznámiť s elementárnou bázou poznatkov o riadení trhu a o aplikácii marketingových programov. Vo vyšších ročníkoch budú doplňované a rozširované najmä v oblasti marketingovej komunikácie v nadväzujúcich predmetoch, tak ako to vyplýva z profilu absolventa tohto študijného odboru. Zároveň treba zdôrazniť, že hoci v spoločnosti, v podnikateľskej praxi, v činnosti reklamných agentúr, v očakávaniach verejnosti sa v spojitosti s marketingom v súčasnosti obracia pozornosť a záujem hlavne o digitálnu formu komunikácie a moderné online nástroje využiteľné na zviditeľnenie sa firiem, produktov, podnikateľských aktivít. Netreba však zabúdať na to, že bez tradičného marketingu, bez správneho nastavenia marketingového mixu, by sa nedosiahol úspech na trhu a nebolo by čo zviditeľňovať. Je naivné myslieť si, že predáva len „obal“. Keď pod „pozlátkou“ je prázdne jadro, ani tá najúspešnejšia reklama na sociálnych sieťach, kampaň v réžii profesionálnej reklamnej agentúry, správne nastavenie SEO podniku neprinesie želanú spokojnosť zákazníkov. Tento učebný text je potrebné považovať za elementárny prehľad súčasných teoretických poznatkov z tradičného marketingu, ktoré sú zo strany prednášajúcich ďalej rozvíjané, aktualizované a dopĺňané o praktické príklady. Vyžaduje sa však aj proaktívny prístup zo strany študenta, aby si komplexný prehľad o uvedenej problematike dotvoril aj sám, napríklad samoštúdiom z odporúčanej literatúry, ale aj multidisciplinárnym prepájaním s ďalšími poznatkami z ostatných predmetov v rámci svojho študijného programu a vedel ich aplikovať vo svojom odbore.en_US
dc.language.isosken_US
dc.publisherKatedra mediamatiky a kultúrneho dedičstva, Fakulta humanitných vied, Žilinská univerzita v Žilineen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketingové prostredieen_US
dc.subjectMarketingové strategieen_US
dc.subjectkonkurenciaen_US
dc.subjectnákupné správanie zákazníkoven_US
dc.subjectsegmentácia trhuen_US
dc.subjecttargetingen_US
dc.subjectpositioningen_US
dc.subjectproduktová politikaen_US
dc.subjectcenová politikaen_US
dc.subjectdistribučná politikaen_US
dc.subjectkomunikačná politikaen_US
dc.titleMarketing v kockeen_US
dc.typeBooken_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.26552/mvk.B.2022.1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record