Mediamatika a kultúrne dedičstvo - revue o nových médiách a kultúrnom dedičstve

Permanent URI for this communityhttps://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/718

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Mediálna analýza a analýza reklamných výdavkov lídrov vybraných politických strán na sociálnej sieti Facebook
    (Žilinská univerzita v Žiline, 2021) Krajčovič, Peter
    Príspevok sa venuje analýze mediálnych výstupov lídrov vybraných politických strán v slovenských médiách v období pred parlamentnými voľbami v SR a analýze výdavkov na reklamu predstaviteľov týchto politických strán na sociálnej sieti Facebook. Autor porovnáva počet mediálnych výstupov podľa jednotlivých typov médií a pomocou komparatívnej analýzy porovnáva objem výdavkov na reklamu a mediálnych výstupov s počtom získaných prednostných hlasov vo voľbách.
  • Thumbnail Image
    Item
    Analýza počtu sledovateľov a reakcií na príspevky vybraných politikov na sociálnej sieti Facebook
    (Žilinská univerzita v Žiline, 2021) Krajčovič, Peter
    Príspevok analyzuje profily, resp. stránky vybraných politikov na sociálnej sieti Facebook. Autor porovnáva počty sledovateľov jednotlivých profilov (stránok), vývoj počtu interakcií na príspevky, počet komentárov k príspevkom, počet zdieľaní príspevkov, vývoj počtu zdieľaní príspevkov alebo iného obsahu na profiloch (stránkach), celkový počet reakcií na príspevky alebo iný obsah na profiloch (stránkach) a vývoj počtu reakcií na príspevky alebo iný obsah na profiloch (stránkach) analyzovaných politikov.
  • Thumbnail Image
    Item
    Analýza mediálnych výstupov a výsledkov vyhľadávania na tému koronavírus
    (Žilinská univerzita v Žiline, 2021) Krajčovič, Peter
    Príspevok sa venuje analýze mediálnych výstupov a analýze výsledkov vyhľadávania v onlinovom prostredí súvisiacich s koronavírusom. Autor porovnáva počet mediálnych výstupov v jednotlivých typoch médií, ako aj témy a kľúčové slová vyhľadávané pomocou internetového vyhľadávača počas prvej vlny pandémie COVID-19. V prípade mediálnych výstupov porovnáva aj mediálnych dopad a interakciu na sociálnych sieťach.