Krízový manažment

Permanent URI for this communityhttps://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/30

Časopis krízový manažment vychádza pravidelne 2 krát za rok. Články sú do časopisu príjmané priebežne. Uzávierky do nasledúceho vydania nového čísla časopisu sú vždy do 15. marca a do 15. októbra. Tabuľka Akceptácia článkov prebieha na základe posúdenia článkov nezávislými oponentmi a rozhodnutia redakčnej rady. Redakcia časopisu akceptuje iba pôvodné články, ktoré ešte neboli uverejnené v žiadnom inom médiu a sú napísané v textovom editore MS Word, rozsah článkov by nemal prekročiť 10 strán formátu A4 a musí byť v súlade so schválenou šablónou, bez číslovania strán. Proces posudzovania článkov sa realizuje formou „Double-blind peer review“.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Kontinuita podnikania ako strategický nástroj v nestabilnom prostredí
    (University of Žilina, 2024) Kampová, Katarína; Mariš, Ladislav; Lusková, Mária; Dolnák, Ivan
    Business continuity management (BCM) has become a critical element in corporate strategy, ensuring organizations are equipped to handle and recover from disruptive incidents and crises. The core of BCM is the business impact analysis (BIA), which assesses the potential consequences of business interruptions to determine the maximum acceptable outage (MAO) critical for designing recovery strategies. This article discusses the application of BIA alongside risk assessment to create a comprehensive framework for organizations to anticipate and prepare for threats, exemplified through a simplified case study that demonstrates how these tools can enhance a company's resilience to unforeseen events.
(c) Fakulta bezpečnostného inžinierstva http://fbi.uniza.sk/index.php/o-casopise