Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod

Permanent URI for this communityhttps://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/54

Elektronický vedecký časopis Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod je profesne a obsahovo zameraný na problematiku z oblasti poštových a telekomunikačných podnikov ako i prudko sa rozvíjajúcej oblasti elektronického obchodovania. Jeho cieľom je poskytnúť čitateľovi čo najnovšie vedecké informácie zrozumiteľnou, prístupnou formou a pomáhať k ďalšiemu vedeckému rozvoju príslušnej problematiky. Časopis by mal byť obrazom vedecko-výskumnej, vývojovej, pedagogickej činnosti a ďalších činností na trhu komunikácií a riadenia spoločnosti pri prechode na znalostnú ekonomiku.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    ONLINE MARKETING KNIŽNIČNO-INFORMAČNÝCH SLUŽIEB
    (Žilinská univerzita v Žiline, 2017) Možuchová, Lucia
    The paper focuses on online marketing of library and information services. This paper analyzes the application of selected online marketing tools within three university libraries. The aim of the paper is to compare the application of selected online marketing activities of selected university libraries. The comparison showed a brief proposal on how to extend the currently applied online marketing tools in the online marketing communication of the University Library of the University of Žilina.
  • Thumbnail Image
    Item
    APLIKÁCIA DIAGNOSTICKEJ METÓDY CRITICAL TO QUALITY V POŠTOVOM PODNIKU DHL EXPRESS
    (Žilinská univerzita v Žiline, 2016) Možuchová, Lucia; Obermajerová, Denisa
    This paper focuses on the critical criteria to quality (CTQ) of DHL Express Slovakia services, which have to improve the quality of DHL services. Based on the primary research facts about the quality of Domestic service, which customers apperceive, were assembled. The aim of paper is to propose the practical application of CTQ method in terms of postal operator DHL Express.
https://fpedas.uniza.sk/~ks/casopis/index.htm